wtorek, 24 marca 2009

i o co tu chodzi ?

no właśnie o co tu chodzi ... ?
chodzi o to, że nie będę pisał ani małych ani dużych liter... jedynie interpunkcję i ortografię zachowam ...

więc do konkretów, na blogu będę umieszczał wszystko to na co mam ochotę ...
taaaak wiem, że jest to bardzo odkrywcze ... ah te możliwości jakie daje nam internet ...

hmm właściwie to ograniczę się do kilku działów:

- gry [tylko i wyłącznie na xboxa 360, może w przyszłości na ps3; choć na dzień dzisiejszy konsola nie przekonuje mnie niczym poza LBA i killzone 2 ["fanboje" darujcie sobie stękanie...],
- filmy [mam na myśli głównie krytykę, wybiorę sobie kilka filmów, którymi ludziki się zachwycają po czym "klatka po klatce" powiem co mi się w nim nie podoba],
- muzyka [będę promował kawałki, które mi się podobają, ograniczę się tylko do DNB].


nooooo dobra to by było tytułem wstępu ...
kolejne wpisy będę zamieszczał jak będę miał czas i ochotę - zajmę się również wyglądem bloga....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz